Sukces naszej Uczennicy

Sukces naszej Uczennicy W niedzielę 2 czerwca w Kielcach odbył się Puchar Europy w Triathlonie. Do stolicy naszego województwa przyjechali najlepsi zawodnicy, m.in. brytyjski triathlonista Mistrz Olimpijski i dwukrotny Mistrz Świata Alistair...

Dzień Sportu w SP9!

Fotorelacja z dzisiejszego Dnia Sportu!! ⛹️‍♂️🚴‍♂️🤸‍♂️🤼 W programie wydarzenia znalazły sie między innymi: – egzamin na kartę rowerową, – pokaz boksu, – pokaz treningu piłki nożnej, – pokaz karate, – pokaz żywych...

Wspaniałe występy naszych chłopców!

06 czerwca odbyły się Mistrzostwa Kielc w mini Piłce Siatkowej Chłopców klas czwartych i trzecich.Do naszych super sportowców dołączyli:Dawid Dzieniszewski i Antoni Mgłosiek- zajęli I miejsce 🥇🏆🏐💪👏 Srebro w kl.3 zdobyl Bartosz Młodawski 🥈🏆🏐💪👏 a...

Zielona Szkoła klasy 1a – dzień III

29 maja 2024 r. Wszystko co fajne szybko się kończy, więc i nasza Zielona Szkoła w Górach Świętokrzyskich też już dobiegła końca. Wczoraj był ostatni dzień, który spędziliśmy w Szkole Wrażliwości w Kapkazach. Wszystkim bardzo smakowały...

Ważna informacja!

Uwaga Rodzice! Przypominamy, że w piątek (7 czerwca) nie ma zajęć dydaktycznych. Dyżur dla dzieci grup 0-3 pełnić będą nauczyciele w BYDYNKU ZERÓWKI od godziny 7:00 do godziny 16:00.

Klasy 5a i 5b we Wrocławiu

Klasy 5a i 5b we Wrocławiu 😊To były dwa intensywne dni we Wrocławiu☺Zwiedziliśmy Ostrów Tumski, bulwary nad Odrą, Stare Miasto, Rynek , Ratusz oraz Uniwersytet Wrocławski. Przyjemnie było spotkać i sfotografować wrocławskie krasnale, które...

Zielona szkoła klasy 1a – dzień II

Z kroniki klasy 1a … 🙂 28 maja 2024 r. Zielonej Szkoły ciąg dalszy :)) Dziś po śniadaniu wyruszyliśmy na Święty Krzyż. Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy w Nowej Słupi przy figurze Św. Emeryka. Wejście Drogą Królewską nie było łatwe, ale daliśmy...

Zielona Szkoła klasy 1a – dzień I

Z kroniki klasy 1a …. 🙂 27 maja 2024 r. W poniedziałek 27.05 wraz z naszą wychowawczynią p. Moniką Kaczmarek i opiekunem p. Sławomirą Sobczyk – Grodzką wyruszyliśmy na spotkanie PRZYGODY 🙂 Każdy z nas był ogromnie podekscytowany...

DZIEŃ DZIECKA w klasie 1C

3 czerwca uczniowie z klasy 1c wraz z opiekunami odwiedzili Politechnikę Świętokrzyską, aby w sposób naukowy spędzić Dzień Dziecka Podczas akcji” Politechnika Świętokrzyska dzieciom – Świat Młodego Odkrywcy 2024″ dzieci miały...

Opłata za obiady za miesiąc czerwiec

Opłata za obiady za miesiąc czerwiec Opłata za obiady za miesiąc czerwiec wynosi 54 zł (9 dni żywieniowych – dzień 7 czerwca jest dniem wolnym od nauki i obiady w ten dzień nie będą wydawane. Obiady wydawane będą do dnia 14 czerwca). Wpłaty...

Festyn edukacyjno – prewencyjny „Bezpieczne wakacje”

29 maja na długo pozostanie w pamięci uczniów SP9 i ich Gości 😁 Przed południem odbył się festyn „Bezpieczne wakacje”! 🚑⛵️🛟 Zaczęło się spokojnie….później nadeszły emocje rozdania dyplomów laureatom konkursu plastycznego, a...

Uwaga!

Uwaga! Dyrekcja Szkoły informuje, że dnia 31.05.2024 r. (piątek) sekretariat szkoły będzie czynny w godzinach 8.00-14.00. Dyrekcja Szkoły